onsdag 24 juni 2009

Igår natt hade jag en väldigt konstig dröm. Jag drömde om en råtta som var lika stor som en chihuahua.. Den förföljde mig hela tiden! Den var äcklig som fan i pälsen, den älsk-hatade mig och jag var inte ifred någonstans! Jag försökte stänga in den i ett rum, men då tryckte den ihop sig och kröp under dörren i springan.. Så öppnade jag dörren & när den då ska igenom klämde jag huvudet på den, för att försöka döda den.. Men det kunde jag inte, det gick inte. Så den fortsatte att följa efter mig. I drömmen gick jag på toaletten och det gjorde råttan med, den satte sig och bajsade i badkaret. När jag försökte tämja den så bet den mig och rev mig, men ibland så var den hur snäll som helst. Fy fan vilken konstig dröm!
Men jag tolkar den som om att det är Pelle som är råttan, hela historien förföljer mig & jag får inte vara ifred och det med toalettet var nog för att den/pelle har inkräktat på mitt privatliv. Jag hatar att detta inte lämnar mig ifred? När ska drömmarna och rädslan lämna mig ifred? Detta är ju helt olidligt just nu. Jag är arg, ledsen och frustrerad!
kram, Elin M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar