fredag 19 juni 2009

Hej kära läsare.
Jag har varit dålig på att skriva här på det senaste, men jag tror att det beror på att jag inte haft tid och ork. Allt med att Pelle har överklagat är bara så himla jobbigt..
Jag känner mig konstant rädd, går runt med en slags pepparspray vart jag än ska.. Vem vet, han kanske står där med ssitt ondskefulla leende en dag och vad gör jag då? Jag känner mig så liten och maktlös. Trött på att mardrömmarna ska jaga mig på detta viset!! Trött på att han ska finns kvar i mitt liv!! Trött på att detta bara inte kan få sitt slut, att han inte kan försvinna ur mitt liv förevigt!
Fy fan för dig! Jag känner så mycket ilska inom mig just nu!
Hur kände du efter och under övergreppen? Svara gärna på Mejl : MaskrosbarnenME@hotmail.com , som kommentar här eller på våran Bilddagbok "Maskrosbarnen" om det känns ok med dig så kommer jag till att publicera dina tankar och känslor här på bloggen och självklart är du fullt anonym!
Hoppas att ni får en glad midsommar utan regn (troligen inte) & att ni kan släppa alla hemska tankar och känslor. Fira med massor av jordgubbar & varför inte champange för er som har åldern inne? För er yngre drick jordgubbssaft eller något annat gott!
Stora varma sommar-kramar, Elin M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar